If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не е проблемен дизеловият двигател, защото той докато мине от 1000 на 2000 оборота и той снегът се е стопил
Дали да не те докладвам, че ми обиждаш мотора и да ти праснат някое наказанийце, с добри зимни гуми колата е перфектна, имам вериги които никога не се е налагало да слагам.
Дали да не те докладвам, че ми обиждаш мотора и да ти праснат някое наказанийце, с добри зимни гуми колата е перфектна, имам вериги които никога не се е налагало да слагам.
То по вашия край зимата не е кой знае какво предизвикателство за нашите кораби. Я да каже някой колега родопчанин, как я кара.
Аз съм родопчанин и съм от едно село дето има доста стръмен път.Не е много 2 км е стръмно но досега не съм имал никакви проблеми.Карал съм и с хубави гуми и с лоши гуми никакъв проблем.Та тя отпред е почти тон как няма да върви.Ако тази кола има проблем зимата то к'во да кажат тези с голфчета и незнам си какви други дето целите нямат 700 кг , а пък за тези със задна предавка да не говорим.
Добра си е колата и за зимни условия. По-миналата зима на едно непочистено място един баварец се скъсахме да го бутаме а алфонсо с TCS си движеше бeз проблем.
Тази нощ (сега се прибрах от Казанлък в зверски дъжд), бях по работа и бързах. Всичко беше буквално наводнено, видимост никаква почти, а колата се представи страхотно - не е поднасяла никъде, лежеше си на пътя макар и с леко стари гуми. С либрата това щеше да ми е предизивикателство със средна скорост 70км/ч. при тези условия...
И аз съм карал по силно наводнени пътища, и имам в предвид доста силно наводнени, но не съм имал и веднъж момент, в който да усетя някаква нестабилност.
Не разбрах кой от всичките мотори на 166 е "нервен"?
Разбира се бензиновите. И това не е забележка, а хвалба. Нали затова е "Алфа". Климата на Италия е мек средиземноморски. Нормално е зимните характеристики на колата да не са след силните страни.
Това, че бензинките са нервни не е лошо. Но за да се получи буксуване на място е нужен не само нервен мотор, а и калпав водач . Според мен поведението на 166 на зимен път си е повече от впечатляващо. Мисля, че твърдящите обратното може би не са карали достатъчно други коли
Разбира се бензиновите. И това не е забележка, а хвалба. Нали затова е "Алфа". Климата на Италия е мек средиземноморски. Нормално е зимните характеристики на колата да не са след силните страни.
Ела да видиш с АСК колко ненервен е моторът и както каквото и да направиш гуми не може да завъртиш, освен,а ко не е чист лед. на АСК 1-ва предавка е почти до 70 ако я изрежеш, на либрата беше още по-зле: до 80
Голямата Алфа е стреч лимузина и е автомобил за карачи, т.е. той е стабилен, но иска карач !!!
---------- Post added at 16:57 ---------- Previous post was at 16:53 ----------
Тръгва перфектно в снега, но иска усет с газта, пускаш бързо и плавно съединителя без никаква газ и тръгваш само с нейната газ на минимални обороти, после сменяш скоростите до 6-та все без никаква газ и тя си върви, не се притеснявай. Моята е 166 ТС с 6-те скорости и тегли на всички скорости без да хълца, на 6-та се движи с 32 км/ч без да давам никаква газ, дори не пипам газта ! Така се карат мощните коли при тежки условия на пътя. И много леко пипай спирачката също, само с мисъл почти !
Колега, как изрови изрови тази тема, от преди 5 години?
В дебелите книги пък, изобщо не препоръчват движение с ниски обороти на хлъзгав път.
Нито при преминаване на по-ниска предавка, нито на по-висока.
Като при преминаване на по-ниска, задължително се ползва междинна газ.
Comment